03 Ağustos 2017 Perşembe 22:35
Şükrü Saraçoğlu'nda Cumhurbaşkanı Erdoğan'a İzmir Marşı şoku!

Medipol Başakşehir’in Club Brugge ile oynadığı UEFA Şampiyonlar Ligi Ön Eleme mücadelesini izleyen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, bugün de Fenerbahçe’nin Sturm Graz’la oynadığı UEFA Avrupa Ligi 3. Ön Eleme rövanş maçını izlemek için Ülker Stadyumu’na geldi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’a Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Hidayet Türkoğlu ve Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım tribünde eşlik etti.

İKİNCİ YARI BAŞINDA İZMİR MARŞI!

İkinci devrenin başında ise tribünlerde yerlerini alan Fenerbahçe taraftarları, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a sürprizde bulundu.

Taraftarlar ikinci 45 dakikaya İzmir Marşı ile başladı. Binlerce taraftar İzmir Marşı’nın ardından hep bir ağızdan “Mustafa Kemal’in askerleriyiz” şeklinde tezahüratta bulundu.

Son Güncelleme: 15.12.2017 14:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nihll 2017-08-04 10:10:18

Helal olsun Fenerbahçeme

Avatar
Nihll 2017-08-04 10:11:08

Helal olsun Fenerbahçeme

Avatar
Balaban Beyi 2017-08-04 11:44:54

İşte ATATÜRKün takımı ve Atatürk'e sevgi ile saygı ile bağlı Türk Milletinin FENERBAHÇEli TARAFTARLARI... Yaşa FENERBAHÇE..! Yaşasın Fenerbahçeliler.

Avatar
Kemal 2017-08-04 07:56:56

Haber mi bu?

Avatar
mehmet 2017-08-04 15:03:38

neden şok olsun onu anlamadım Neden insanları kutuplaştırıyorsunuz . siz hangi ülkede yaşıyorsunuz sizler kimlere hizmet ediyorsunuz.

Avatar
funda 2017-08-04 09:03:19

böyle şeyleri haber yapıyorsunuz arkadaş bu adam ne atatürk düşmanı nede marş bende bir fenerbahçeliyim ne oldu yani söyledilerde başları göğemi erdi cumhurbaşkanıda çok umursadı yüzündeki ifadeye bakın gülerek karşıladı..bir şeyi unutmayacağız bu insa TC min cumhurbaşkanı saygısızlığıda haketmiyor...burdan fener camiasına sesleniyorum hayırdır beyler bayanlar ya siz kimsiniz şimdide sizmi devlet içinde devlet kurup kaosun peşindesiniz..hani siz vatanseverdiniz hani siz ülkenizi çok seviyordunuz bumu yani ikilik çıkarmak provakasyon yapmak ayıp ayıp benim takımdaşlarıma bu hiç yakışmadı..sözüm kendini bilmeyen fenerlileridir..hoşçakalın..

Avatar