10 Mayıs 2017 Çarşamba 11:35
Konservatuvarlar kapanıyor mu?

Resmi Gazete’de bugün (10 Mayıs Çarşamba) yayınlanan yönetmeliğe göre, 6 Mayıs 2008 tarihli ve 27046 sayılı ‘Güzel Sanatlar Eğitimi Yönetmeliği’ yürürlükten kaldırıldı. Kaldırılan yerine yeni bir yönetmelik devreye girmeyince, kafalara “konservatuvarlar ve sanat kursları kapanıyor mu” sorusu takıldı.

Kaldırılan 27046 sayılı Güzel Sanatlar Eğitimi Yönetmeliği, ‘Üniversitelerde müzik ve sahne sanatları alanlarında sanatçı yetiştiren ve hazırlayıcı birimleri arasında ilköğretim ve ortaöğretim kurumları da bulunan yükseköğretim kurumu’ şeklinde tanımlanan konservatuvarları ve ‘Güzel sanatlar alanlarında eğitim vermek üzere Milli Eğitim Bakanlığınca veya konservatuvarlar bünyesinde açılan ilköğretim ve ortaöğretim seviyesindeki okul/kurumlar’ şeklinde tanımlanan sanat kurslarını kapsıyordu.

Milli Eğitim Bakanlığı konu ile ilgili henüz bir bilgilendirmede bulunmadı. Resmi açıklamanın ilerleyen saatlerde gelmesi bekleniyor.

Son Güncelleme: 11.05.2017 13:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
grdfds 2017-05-11 04:22:44

fgdfgdfgdgsgsdfsfsfsfsfsfsfsfffsfsdf

Avatar
ghfghfghfh 2017-05-12 13:19:54

fghkkjfgklıhfjhmklfgjhklfghj

Avatar
Tunç Vidinli 2017-05-11 12:54:45

Bu yönetmelik konservatuarların kapanmasıyla ilgili değil. Lütfen haber olsun, bara kazanalım diye akıl karıştırmayın.

Avatar
çılgın akp li 2017-05-12 13:23:07

ak parti hükümetini karalayan bir haber. ak parti bu ülkede konservatuvar için çok şey yapmıştır sanatmerkezleri açmıştır erdoğan hünkarımız u2 grubunu türkiyeye getirtmiş evinde ağırlamışlardır. sanata ve sanatçıya gerçekten değer veren hükümetimiz varken bunları düşünmek yersiz. yeni konservatuvarlar açılıyor herkez müzüğünü yapıyor lütfen efenim.

Misafir Avatar
ülke vatandaşı 2017-05-13 01:12:37 @çılgın akp li

Bişi daha diyim konun akp ile alakası ne ki bir savunma modu tavırlar,bişi varsa olduysa olacaksa MEB çözer bildirisini yapar aydınlıga çıkarır ? benim bilmedigim birşey varsa anlatın ögreniyim , ama anlatacagınzı şeyin size göre dogru olanını degil aslında dogru olan neyse onu anlatın yanlış bilgiylee yanıltmayın lütfen ,bilginin dogrusu su gibi temiz olmalı :) Teşekürler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkenin vatandaşı 2017-05-13 01:06:01 @çılgın akp li

-- Zekası Sonderece ileri arkadaşş, Hünkar Ne lan Padişah mı oldu hayırdır ,cumurbaşkanı de anlarız ,yeterli ,Daha fazlada yücelmenin alemi ne,Yakında Allah yerinede koyar kıbleyi dogdugu yer secersinz heralde,(kurdugu cümleye bak ?
-çılgın akp li 12 saat önce
ak parti hükümetini karalayan bir haber. ak parti bu ülkede konservatuvar için çok şey yapmıştır sanatmerkezleri açmıştır erdoğan hünkarımız

Beğenmedim! (0)
Avatar
Akpli cilgin 2017-05-12 16:21:44

Ak parti universite festivallerini artirip ickiyi serbest birakti ve daha cok muzik yapilmasini sagladi. Rock gruplarina aylik 500 bin dolar prim verdi bunlar olurken siz neykn kafasinisdaisiniz

Avatar