19 Haziran 2017 Pazartesi 12:49
Yeni ehliyet sınavı soruları nasıl olacak? 29 Temmuz 2017 Ehliyet sınav soruları değişti mi? Ehliyet sınav soruları düzenlemesi

Milli Eğitim Bakanlığınca yapılan yönetmelik değişiklikleri doğrultusunda Trafik Mevzuatı Komisyonu tarafından ehliyet alacaklar için uygulanacak teori sınavı soruları, güncel öğrenim programlarına uygun olarak yeniden düzenlendi. Farklı soru teknikleri ile görsellerden faydalanılarak yeni sorular oluşturuldu.

EHLİYET SINAVINDA HANGİ SORULAR SORULACAK?

Bakanlıkça, ehliyet sınavı soru havuzuna eklemeler yapılarak soru sayısı 3 bin 250'ye yükseltildi. MEB'in soru havuzu geliştirme çalışmaları devam ederken, soru sayısının yükseltilmesi, farklı soru teknikleri ve şekilli soruların eklenmesiyle sürücü adaylarının daha önceki sınavlarda çıkmış sorularla karşılaşma ihtimali de düşürüldü.

Ehliyet teori sınavlarında ilk yardım ve sağlık bilgisi testinden 12, trafik ve çevre bilgisi dersinden 23, motor ve araç tekniği bilgisinden 9, trafik adabı dersinden 6 olmak üzere sürücü adaylarına 50 soru yöneltiliyor. 

Sürücü adayları, 29 Temmuz 2017'de yapılacak teori sınavına yeni sorularla girecek.

Son Güncelleme: 19.06.2017 13:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bir Garip Yolcu 2017-06-21 07:16:16

Bu haksızlık.bize çalışmamız için sürücü kursundan kitapçık verildi ve bu kitapçıkta aşağı yukarı belki 250-300 soru var . yeni sorular kitapçıkta yer almayacaksa ve sorular 3250 ye yükseltildiyse biz neye göre çalışıcaz. ...

Avatar
Ahmet 2017-07-03 09:19:37

Çıkmış soruları çözelim bize yeter :)

http://www.ehliyetsinavsorulari.org/ehliyet-sinav-sorulari/

Avatar
Bir Garip Yolcu 2017-06-21 07:16:32

Bu haksızlık.bize çalışmamız için sürücü kursundan kitapçık verildi ve bu kitapçıkta aşağı yukarı belki 250-300 soru var . yeni sorular kitapçıkta yer almayacaksa ve sorular 3250 ye yükseltildiyse biz neye göre çalışıcaz. ...

Avatar